18 d’ag. 2010

De vacances per les Guilleries (02)

El dilluns, 16 d'agost, per la nit, com que per la tarda no havia fet becaina, em vaig dormir sopant i, per tant, em vaig perdre el joc de nit del Castell.

El dimarts, 17 d'agost, pel matí després d'esmorzar hem agafat un grill. Després hem anat al terreny de la multiaventura, on hem gaudit de diferents elements d'aventura amb cordes, corrioles i talabards. Jo he superat tres trams de tot el circuit!



Per la tarda hem fet torneig de tennis taula i un taller de dibuix màgic.


Per la nit els monitors tenien preparades unes coreografies i danses molt animades.

Avui, dimecres 18 d'agost, pel matí hem gaudit de dues activitats envoltats de natura. D'una banda, amb el Marc hem fet una petita excursió tot veient diferents aspectes de supervivència, i en una segona part, amb la Laura i la Núria hem fet orientació. El pare ha aprofitat per anar-hi fent fotos de natura.

Amb els meus amics Christian, i els germans Marc i Aleix.