6 d’ag. 2010

De vacances per la costa de l'Azahar i el Maestrat (01)

Des del dimecres, 4 d'agost, estem per Vinaròs en uns dies de relax; i tornarem a Castelldefels just per celebrar la Festa Major d'Estiu 2010.

El dimecres va ser el dia del viatge i ens va agafar la pluja sortint de casa, dificultant-nos, i com, l'arribada al pàrquing. Després una estoneta de cotxe fins el pont del diable de Tarragona, on varem parar a menjar uns entrepans i a continuar amb el nostre viatge. Per la tarda, arribada a l'apartament, bany a la piscina i sortida a comprar per omplir una mica la nevera. Per la nit, varem veure un troç de la pel·lícula "Planet 51" (podríem dir "1a part")

Ahir dijous, pel matí varem gaudir d'una molt bona estona de platja (a una hora prudencial, de 10:30 a 11:30). Després varem anar a comprar el forn i al mercat, una mica de pa, fruita i carn per dinar. Mentre hem dinat hem vist la "2a part" de la pel·lícula. Per la tarda, hem agafat el cotxe i hem anat cap a Sant Mateu, on hem fet una petita volta pels seus carrerons històrics i medievals. Però hem tingut una sorpresa només arribar. Aparquem i ens posem a caminar i... la mare es troba a la Magda, una companya de feina de l'escola bressol municipal. Està amb els seus fills, Miquel i Alba, a la casa de la seva àvia. Amb ells gaudeixo una tarda entretinguda... i una mica remullada al seu terrat. Ens acomiadem i diem que en un futur podríem quedar novament en propers estius.

Fem la volta per Sant Mateu i aprofitem per fer-nos unes fotos.

De tornada a Vinaròs fem una mica de temps per anar a 2/4 d'11 al Club Nàutic, on hi haurà una cantada d'havaneres, on enregistrem uns vídeos molt divertits.