14 d’ag. 2010

De vacances per casa, és Festa Major d'Estiu (02)

Aquesta tarda-nit del divendres 13 d'agost ha estat passada per aigua. Per la tarda han vingut a casa l'Alba, la Júlia i el Joan i hem estat jugant una estona i fent un concert amb molts dels meus instruments. També hem vist ploure, i els pares han vist l'arc de Sant Martí. Per cert, el pare ha pogut fer una foto (tot i que molt difícil d'apreciar) d'un doble arc...


Quan ha estat l'hora de marxar el pare i jo ens hem preparat per anar al correfoc, i hem anat tota l'estona acompanyant al carro dels petards del Gar-i-Got amb el pare del meu amic Gonzalo (cosí del meu padrí Gabi). També hem estat una bona estona amb l'Esteve, i ell i el pare han estat fent fotos. El pare també ha estat una estona dins dels budells del Gar-i-Got.


Ara encara estic despert donant una mica de murga als pares...