16 d’ag. 2010

De vacances per casa, és Festa Major d'Estiu (i 03)

Dissabte pel matí varem anar a veure l'entrada dels gegants, i a migdia teniem família i amics convidats a dinar. Per la tarda, ens varem apropar primer per jugar als jocs d'aigua però jo vaig dir-li el pare que estava molt freda i que preferia veure l'entrada dels grallers. Tot seguit varem veure la cercavila i una mica de l'exhibició de balls. Durant la cercavila varem pujar a la balconada de la Marilú, una companya de feina de la mare, que viu a l'Avinguda de la Constitució. El ball de diables i les seves sàtires me les vaig perdre perquè vaig marxar a la fira amb els iaios... però els pares també se les van perdre perquè la mare va tenir gana i calia omplir la panxeta.

Diumenge pel matí varem anar a la plaça, però a l'hora dels senyorets per veure la processó, perquè a la cercavila no arribavem ni de conya (tot i que el pare va veure passar pel matí a les gralles fent les matinades). M'ho he passat molt bé fent vídeos i fotos de tots els grups i colles.

Ens varem quedar a veure una mica la plantada de castells però només varem veure el 4 de 6 de dels castellers de l'ACPC de Castelldefels i el 4 de 7 amb l'agulla dels Xicots de Vilafranca del Penedès (carregats i descarregats). En aquesta darrera colla "para" a segons el meu padrí Gabi.

Però malauradament de tot això no tenim fotos ara mateix, potser més endavant pengem alguna.

Al migdia haviem quedat a dinar amb la família del pare, com ja és tradició, doncs d'una banda és festa major i per l'altra és l'aniversari de la tieta Gregoria. Les tres primeres fotos són del pare, però les altres són meves.


Un cop acabat el tiberi i la sobretaula hem agafat el cotxe i ens hem posat de camí cap a Vilanova de Sau, on estarem participant en unes estades familiars, tot passant uns nous dies de vacances.