30 de des. 2009

Segona etapa nadalenca... a terres andaluses (2n dia)

Dimarts, 29 de desembre de 2009

Aquest dia l'hem passat en companyia de l'Agustín i la Carmen, doncs ens han recollit a l'hotel a prop de 2/4 d'11 del matí i hem estat amb ells fins a les dotze de la nit.

Hem estat visitant la catedral de Sevilla i el seu magnífic tresor, tot i que només l'arquitectura és un tresor en si mateixa a l'afegir-li les obres pictòriques, escultòriques i d'altres arts fan d'aquell temple un magnífic tresor. També he tingut l'oportunitat de pujar fins el capdemunt de la Giralda i veure tota Sevilla, i contemplar de ben a prop totes les campanes d'aquest magnífic campanar de base àrab i culminació cristiana.

Hem dinat a "La Cigala Chica", un bar típic de tapeo molt a prop dels Salesianos de Sevilla, doncs ells viuen en un carrer molt a la vora dels carrers Maria Auxiliadora, Salesianos, San Juan Bosco i Santo Domingo Savio (noms que el pare li són molt familiars... ell treballa a Sarrià al Pg. Sant Joan Bosco, a prop del carrer Maria Auxiliadora de Barcelona).


Per la tarda com que la pluja que ens havia acompanyat pel matí també ha continuat ens hem quedat recollit a casa d'ells. Cap al tard hem agafat el cotxe, encara sota la pluja, i ens hem apropat fins a la Macarena, però jo només pujar al cotxe m'he adormit, i ja no m'he despertat fins a les 3 de la matinada (després expliquem aquesta altra aventura).

Els meus pares han sopat a casa d'Agustin i Carmen, i després de veure una pel·lícula han posat rumb a l'hotel per anar a dormir.

Jo he arribat a l'hotel dormit però cap a les tres de la matinada m'he desvetllat i he aconseguit despertar a ma mare (però no al meu pare...) i li he estat parlant i xerrant durant gairebé dues hores. Castells amunt, castells abaix, que si l'Esteve (cap de colla de castells de Castelldefels) ha de venir a Sevilla per fer un pilar, etc... Després de beure'm tres bricks petits de llet d'arròs finalment m'he tornat a dormir.