1 de gen. 2010

Segona etapa nadalenca... a terres andaluses (3r dia)

Dimecres, 30 de desembre de 2009

Aquest matí hem esmorzat al bar Santa Marta, un lloc habitual de tapeo aquí a la plaça de San Andrés. Els pares han menjat torrades senceres amb mantega i mermelada (la mare) i amb oli (el pare) i jo mitja amb pate.


Al sortir he estat perseguint coloms davant de l'hotel.

Façana de l'Hotel Sevilla ** (Daoiz, 5)


Avui hem estat acompanyats pels germans Diego i Clotilde, que són tiets del iaio Manolo. També estaven la filla del Tio Diego, Mari; el seu marit, Rafael; i la seva filla Mari Ángeles. Hem passejat per la plaça Espanya aprofitant el matí sense pluja que hem tingut. La sorpresa negativa ha estat que no hem pogut entrar a la plaça América, que forma part dels famosos Jardins de Maria Luisa i on la multitud de coloms sempre s'apropen per menjar les llavors que els turistes els hi ofereixen. Abans però hi havia una sorpresa positiva, donat que un grup de cornetes i tambors estaven d'assaig a la torre sud de la plaça d'Espanya, i em vaig trobar molt a gust escoltant allò que interpretaven. La llàstima era no tenir jo el meu tambor per poder-los acompanyar com cal.

El punt que estic marcant amb el dit
és el poble d'Espera (Cadis),
on va nèixer el meu iaio Manolo


Posteriorment hem anat a dinar a un altre bar de tapeo i mentre menjaven semblava que diluviava, doncs han caigut uns xafecs molt contundents com podeu veure a les imatges.


Per la tarda hem aprofitat per fer una mica de migdiada. Per la nit hem sopat a un Fres&Co del carrer Cuna.