18 de gen. 2010

Un nou "kap de 7mana" molt gastronòmic... i una mica nocturn

Aquest cap de 7mana ha estat molt entretingut, en tots els aspectes, però sobretot en l'apartat dels àpats.

Dissabte per dinar la iaia ens va preparar una paella molt bona, de la que vaig gaudir fent-li una bona neteja al plat. Per la tarda a casa nostra vaig estar preparant un pastís amb la mare per poder-li portar a la tieta Sílvia amb motiu del seu aniversari.

Per la tarda (i nit ja avançada) vaig estar amb els pares al "vayanpasando" de la tieta. Una mena de portes obertes per a familiars i amics per celebrar el seu aniversari. Allà em vaig retrobar amb vells amics i coneguts com per exemple, el Yoyi, la Imma, etc...

Al matí de diumenge estava previst que anéssim a la muntanya. Volíem pujar a La Morella però la pluja ens va esgarrar el programa. Vàrem canviar per una estada a la piscina coberta de Can Roca. Al migdia estàvem convidats a una calçotada a casa del tito Esteban i del Toni, combinada amb una altra paella. M'ho vaig passar d'allò més bé jugant amb la Naiara i fent còrrer al Markus, el gosset de la casa (un boxer d'uns 35 quilos, és a dir un tros de gos).

Per la nit els pares van estar fent uns pans d'espelta (veure les fotos) que ens han servit per esmorzar, dinar i berenar durant tot el dia d'avui.



Per cert, avui berenant he dit als pares una frase pel bloc. Resulta que per berenar el pare ha comprat un pot de Nutella i quan l'ha obert, ha ensumat amb el seu nas (tros de nas que té...) i li ha dit a la mare que la crema de cacau amb avellanes no feia bona olor, i la mare li ha seguit el joc. A continuació m'han deixat olorar a mi i he vist que no era cert allò que havien tramat, i els hi he dit que posaria al bloc que: "ELS PARES SÓN UNS BROMISTES".