5 de gen. 2010

Segona etapa nadalenca... a terres andaluses (6è dia)

Dissabte, 2 de gener de 2010

Per avui pel matí la mare ens havia reservat unes entrades per veure l'espectacle del "Cirkid", un circ aquàtic, instal·lat durant aquesta època al Real de la Feria a Sevilla. Ha estat molt entretingut amb pallassos, equilibristes i altres artistes, i pocs animals en captiveri.


Quan ha acabat el circ ha començat la cerca d'un taxi, doncs per on estàvem de la ciutat i no estan de fira només hi anaven cotxes particulars i algun taxi d'anada però no de tornada, i tampoc el transport públic tenia parades ni rutes properes. Per fi hem aconseguit un taxi que ens ha portat al centre amb l'Agustín i la Carmen que just abans de dinar m'han regalat un nou nino. Es tracta d'una ovelleta (ara per ara molt blanqueta) amb bufanda i cor rosa, i que jo l'ha batejada amb el nom de "Cali".

Per la tarda, després de dinar al centre, hem tornat una estona a l'hotel per fer una migdiada. Però aquesta no ha estat possible sobre el meu llit així que ens hem posat en marxa per anar a passejar en barca pel riu Guadalquivir. El problema ha estat que la son m'ha sobrevingut quan estava pujat de festa major sobre les espatlles del pare. A mig camí cap les barques, els pares a l'alçada de la catedral han vist un carro i han dit si no ha de caminar millor que ens porti el cavall... Just pujar-me al carro m'he despertat i he estat fent el trapella tota l'estona.


De tornada cap a l'hotel ens hem creuat dos cops amb el "Sequito del paje real" a qui ja li he donat la meva carta.


Per la nit, hem sopat (qui ha pogut) uns iogurts i galetetes a la nostra habitació de l'hotel.