6 de des. 2009

Un regalet endarrerit i enverinat... de soroll

Ahir dissabte, 5 de desembre, va venir a dinar a casa dels iaios el padrí i la seva dona, que com que es van casar un dia abans del meu 3r aniversari no van poder venir a la meva festa i no em van poder portar el regalet.

No obstant, ahir va ser el moment de l'entrega i el meu pare es va felicitar que aquesta entrega no hagués estat "on time" i hagi patit un cert endarreriment com els vols d'Iberia o els rodalies de Renfe.

El regal en qüestió ha estat una caixa de trons, perdó una caixa de percussió, que sona molt bé i... molt fort.


A continuació podeu gaudir d'un breu moment d'una de les meves primeres actuacions, gràcies aquest vídeo que us hem adjuntat.


Si després del vídeo penseu que ha estat una mostra molt petita ens podeu dir la vostra adreça i us faré una gustosa visita amb el meu instrument per fer-vos un petit concert.