13 de des. 2009

Redecorant la llar de cara el nadal

Avui, diumenge 13 de desembre, ha hagut un canvi de pla respecte allò que ja tenia programat.

Aquest era el dia en el que el pare marxava d'excursió fins a Can Lluçà des del Garraf amb els claners de l'AE Grimpamons, però quan ha estat l'hora de llevar-me pel matí els hi he dit als meus pares que preferia seguir dormint... tot i què després la meva mare ha hagut d'aguantar durant una bona estona la meva desil·lusió per no haver pogut anar. També cal afegir que estava plovent una mica i que segons m'ha explicat el meu pare a la seva tornada que han caminat molt fins a Sitges.

Com que ens hem quedat a casa ens hem dedicat a redecorar-la... però amb motius nadalencs. Hem anat a dinar a casa dels abuelitos i allà hem aprofitat per fer nous elements per penjar de l'arbre. Hem fet 5 estels i 2 llunes. Per la tarda quan hem tornat de casa dels abuelitos els hem penjat de l'arbre.

També hem fet el pessebre.




1 comentari:

Viajerita ha dit...

Eiiiii wapets! la roba verda que fa de gespa em sona :)