13 de des. 2009

Una tarda dolça i amb formes nadalenques

Ahir dissabte, 12 de desembre, per la tarda vaig estar fent les típiques i tradicionals galetes de Nadal alemanes.

Jo he estat al capdavant de l'obrador.


Això si amb l'ajuda de l'abuelita, la mama, la cosina Naiara i la seva amiga Mercè hem estat fent les galetes. Hem fet fotos perquè aquest any la tieta Elena està de viatge i no ens ha pogut acompanyar. Ha iniciat la seva particular volta al món començant per Brasil.


Un cop acabades la sessió de reposteria els meus pares i jo hem agafat el cotxe en direcció a Barcelona, per anar el concert de gospel de la tieta Sílvia. Era un concert a l'Església del Remei (Pl. Concòrdia - Les Corts) del cor "Twocats pel Gospel". Haig de dir que tot i què m'agrada molt el gospel i les cançons que canta la tieta m'he adormit una mica.

En acabar el concert hem anat a sopar uns frankfurts amb la tieta.


1 comentari:

Viajerita ha dit...

Mmmmm, me llega el olorcito :P
Me habéis guardado alguna? ;)
Beso