8 de des. 2009

Dimarts, darrer dia de festa major d'hivern... un dia molt ple d'activitats

Amigues i amics, veritablement l'agenda d'avui ha estat d'infart...

Pel matí no estava la mare i entre el pare i jo hem hagut de fer certes activitats quotidianes de la casa, com ara rentar-nos, treure'ns el pijama i vestir-nos. El motiu de fer-ho aviat era perquè en breu havia de baixar la tieta Sílvia a buscar-me per pujar a casa seva per fer el seu pessebre.


Quan ja hem acabat de fer-lo ha passat el pare a recollir-me, i en companyia de la tieta hem baixat fins al centre del poble per veure la processó... per fi quelcom popular i tradicional de la festa major. Ha estat el meu moment de "reporter gràfic", segons la Chelo. Per cert, sembla ser que li he fet una cara d'enfadat i això no m'ha agradat gens, prefereixo "fotògraf".


A continuació hem anat al concert que oferia l'associació musical de castelldefels, també anomenada "banda"... no de mafiosos i corruptes sinó de músics. M'he quedat com hipnotitzat i també m'ha decebut no escoltar la "Marxa Radetzky".


Sortint del concert he fet de fotògraf oficial de la família Yll que havíem assistit al concert. El proper dinar familiar portaré el trípode i jo també sortiré a la foto.


I a continuació "nosal3" hem anat a dinar al restaurant Tast, on estaven els abuelitos amb la taula reservada. Dues hores més tard hem sortit amb la panxa ben plena, sobretot jo de macarrons... i tot i què semblava que m'havia de dormir he aguantat.

Per la tarda hem anat a la plantada de castells i mentre el pare col·laborava amb la pinya de la colla castellera de Castelldefels, és a dir "els grocs"; jo feia els meus primers "pinitos" amb el tambor, tocant a tota hora... quan tocava i quan no també, i en diverses postures com ara estirat al terra.


Per acabar hem pujat al local d'assaig i m'he fet unes fotos amb el meu amic, el drac Garigot.

1 comentari:

arutia@protesa.es ha dit...

Felicitacions, Jan.
Tens moltes activitats i totes molt interessants. Continua en aquesta línea.Petons.
Angel Rútia