26 de set. 2010

Sortida matinal amb la gent de l'AE Grimpamons

Avui, diumenge 26 de setembre, pel matí he fet una sortida matinal amb la gent de l'AE Grimpamons, futurs companys de l'agrupa, alguna mare i la regidora de Joventut del meu poble.

Al llarg d'aquests dies s'estan desenvolupant a Castelldefels les "Primeres Jornades Joves" de la nostra ciutat, i aquest matí era el torn de l'agrupament. Hem fet una petita volta pels turons que ens envolten, per la vessant nord - nordoest. Hem sortit del Casal de Joves i hem pujat el turó de Can Vinader. En aquest punt he fet l'explicació de la roca calcària i com l'afecta un àcid, com per exemple el suc d'una llimona.


A continuació hem anat fins al turó del Gall, per enllaçar amb el coll de Santa Maria i acabar a cal Ganxó, on ens esperava el Ramon Josa per fer-nos una foto a tots els exploradors de les nostres contrades. Jo no m'he pogut estar i també he fet una foto de grup.


Trobareu alguna foto més al següent àlbum Facebook


El pare i jo també ens hem fotos al mural de la meva escola.