13 de set. 2010

S'apropa el meu 4t aniversari...

Dissabte passat va ser 11 de setembre, diada nacional de Catalunya, i vaig sortir amb el pare a fer una volta per Castelldefels per veure l'àmbit festiu i reivindicatiu d'aquest dia tan assenyalat. He estat fent les fotos jo, pujat de "festa major" a sobre del iaio.


Per fer una mica de temps, i esperar a la mare, després de l'acte institucional vàrem anar a prendre un granissat amb els avis, i a continuació vaig anar a amb el pare a casa dels seus avis per a saludar a la nostra tortuga... que ja feia molt dies que no la veia.


De tornada a la plaça, i abans d'anar a dinar, estaven fent sardanes i la cobla ha acabat la seva actuació tocant "Els segadors".


Per la tarda al tornar de dinar al japonès hem estat fent una mica de pintura que taca i altres manualitats. Fruit de la meva feina han estat les invitacions del meu proper aniversari, i també he pintat una mica una bossa de paper que és un capgròs meu...