25 de set. 2010

"El món és un foulard", com diuen els claners de l'AE Grimpamons

Realment "el món és un foulard", o si més no, el meu món també gira a l'entorn de foulards. Per aquells que no ho sabeu un foulard és una peça de roba, de forma triangular, que combina diferents colors, i que els escoltes es posen al coll per a identificar-se i diferenciar-se entre els diferents agrupaments.

Doncs el dilluns d'aquesta setmana passada, 20 de setembre, per la tarda vaig anar a classe amb el foulard posat. Però no li vaig deixar a la porta a la mare sinó que el vaig tenir amb mi tota l'estona. Això si, estava penjat al meu ganxet durant la classe i a l'hora de marxar me'l vaig tornar a penjar al meu coll.

El dijous, 23 de setembre, vispera de la Mercè, els meus pares van anar a la Maternitat per fer-hi una nova ecografia a la meva germaneta Teguise. El meu pare va aconseguir fer una estona de vídeo i aquí us el pengem. Pel que fa a les fotos de l'aparell no van quedar gaire bé.


Avui he celebrat per 3r cop el meu aniversari. Aquesta vegada ha estat acompanyat dels meus companys de P4. M'han acompanyat el Pedro, el Marc, la Maria i el Jose Carlos.