19 de set. 2010

Dos anys i mig d'aventures

Avui, diumenge 19 de setembre, fa dos anys i mig que vaig començar l'aventura del meu bloc. Tot va començar un 19 de març de 2008 quan complia el meu primer any i mig, i ja portem 222 posts (o entrades) i un gran número de fotos i algun vídeo per il·lustrar tot allò que ens va passant.

El meu bloc és molt jove, com jo... però tinc d'altres amb més experiència que em serveixen de guia, i que també estan d'aniversari. Em refereixo al bloc de l'Esteve, "Una finestra de bon temps", que ja porta 5 anys a la xarxa. Felicitats!!!!

Aquest matí he anat amb la tieta Elena a Barcelona a veure una obra de teatre, però no quedaven entrades quan hem arribat. Hem aprofitat per passejar per Passeig de Gràcia i ens hem apropat a la casa Batlló. Després hem dinat a casa dels abuelitos.

Per la tarda, juntament amb els pares, hem gaudit d'un magnífic espectacle de música anomenat "Cuatroautors", on quatre cantautors joves de Castelldefels han presentat algunes de les seves peces. Són artistes que habitualment integren un grup de música i que avui només podien participar amb un dels seus companys músics. Així ens hem trobat amb vuit magnífics artistes sobre l'escenari. Jo m'ho he passat força bé i he estat a la sala les dues hores que ha durat l'espectacle. Per cert, aquesta proposta musical pertany a les "Primeres Jornades Joves" de Castelldefels.

A l'entrada i la sortida del Teatre hem saludat a amics i coneguts, com per exemple, a la Montse, al Yoyi, al Ramon Josa, a la Vicky i la Sara, a la Gabi, a la Candela, i molts altres que ens hem anat trobant de camí al nostre destí final d'avui: "Un posto al sole", el restaurant italià on m'esperava un bon plat de gnocchi al pesto. Boníssims!!!!

Bona nit... que demà hi ha escola.