11 de set. 2010

Darrers dies d'agost i primers de setembre

Els darrers dies d'agost i els primers de setembre han estat bastant tranquils i casolans, esperant l'inici del meu nou curs i veient com els pares es reincorporaven a la feina.

Un dels nostres objectius era comprar una llitera a Ikea, i no ho vàrem aconseguir fins el dijous 2 de setembre, quan la mare i jo vàrem fer una incursió i vàrem aconseguir el nostre preuat tresor. Els pares, amb la meva ajuda, van muntar la llitera per la tarda-nit. He dormit la primera nit al meu nou llit, millor dit, aquesta primera nit he dormit en tots els llits de casa: primer a la llitera de dalt, després amb els pares al seu llit, i finalment a la llitera de sota.


El divendres, 3 de setembre, quan el pare va tornar del quiropràctic jo estava mirant dibuixos animats a la tele, i quan ell va dir de muntar el prestatge em vaig aixecar i vaig apagar el televisor per poder-li donar un cop de mà. Quan vàrem acabar la feina em vaig posar a jugar amb el Lego... i com no per representar un "correfoc".



El dissabte 4 de setembre, la tieta Sílvia em va portar a Vilanova i la Geltrú en tren per visitar el museu del ferrocarril. Ens ho vàrem passar molt bé...


El passat dimarts, 7 de setembre, vaig començar les classes de P4 i m'he adaptat molt bé. M'he retrobat amb tots els meus companys de P3 i ja tornem a estar plenament operatius.