4 d’oct. 2010

Intensitat... en els primers dies d'octubre

Divendres, 1 d'octubre, per la tarda, a l'escola vaig celebrar per 4t cop el meu 4t aniversari... aquesta vegada però en companyia de les meves companyes de classe Blanca i Lucia (que també fan anys a l'agost i al setembre), i envoltat de la resta de companys. Al sortir de l'escola vaig anar a la revisió pediàtrica dels 4 anys, on es va confirmar la meva bona salut i les dades antropomètriques habituals (alçada: 104,5 cm i pes: 20 kg). I sortint del CAP cap a casa a sopar i acabar de preparar la motxilla per anar a la sortida de consell de l'AE Grimpamons.

A 3/4 de nou de la nit era l'hora de trobada al portal de casa nostra amb el Jandro i la Rosi, que ens acompanyarien en el cotxe. A les 21 hores ja estàvem de camí cap a Can Parellada (un centre de Dianova). A l'arribar, juntament amb el cotxe de l'Esteve i la seva tripulació, ens estaven esperant la resta de membres de consell que havien pujat a la tarda. Varem prendre un got de llet i galetes, i varem baixar al terreny on hi havien les tendes on passaríem la nit. Allà també hi havia un foc de terra on varem gaudir d'una estona de vetlla.

El matí de dissabte ens varem llevar a 3/4 de 8, perquè a les 8 havíem d'estar esmorzant i a les 9 als cotxes per baixar cap al "Bosc Animat". A les 10 i poc ja estàvem al nostre destí, i la gent de consell tenien molta feina a fer... i cap al final una estona d'activitat outdoor fent ús d'un dels circuits del "Bosc Animat", però amb dificultats com per exemple portar a dos dels companys amb els ulls tapats i havent-los de guiar i ajudar-los a passar tot el circuit. Mentrestant, jo amb el pare estava tan tranquil al circuit dels Gnoms, adreçat als infants. El vaig fer dos cops.



Per dinar un entrepà i tornem cap a la casa d'acollida. Per la tarda mentre els membres del consell i, de vegades el meu pare, participaven en xerrades, jo estava jugant amb els usuaris de la casa i amb el Negu, el gos de l'Alfredo, que era director. Per la nit, i just després de sopar, el pare i jo ens varem acomiadar per agafar el cotxe i tornar a casa... per veure a la mare i dormir el nostre llit, tot i que vaig tenir un record espontani cap a la mare (vegeu les darreres fotos).



Avui dilluns, 4 d'octubre, ha estat el meu primer dia de piscina amb els companys de la classe de P4, anomenats els "dofins". Espero que puguem fer honor al nostre nom de classe.