21 d’oct. 2010

Nova visita de la llevadora Mireia

Aquesta tarda de dijous ha vingut a buscar-me a l'escola al meu pare, i després de berenar i comprar-li una flor a la mare hem anat cap a casa, on estava ella amb la Mireia, la llevadora. Quan hem arribat encara estaven xerrant de diferents temes i han deixat pel final la revisió de la panxeta, i el pare i jo hem aprofitat per enregistrar-ho en un vídeo.


Aquest el dissabte del cap de 7mana passat va ser el primer cau de les unitats de l'AE Grimpamons, i el pare va anar a donar un cop de mà a la unitat de Llops. Aquests per celebrar que tot havia anat molt bé van decidir fer un sopar a casa de la Neus, i el pare es va afegir al sopar... i jo també. Ens ho varem passar molt bé, sopant, xerrant, jugant amb Lego... i tornant a casa a l'1 de la matinada. Quan vaig arribar a casa i la mare estava estirada al llit em vaig justificar de les hores d'arribar tot dient: "és que hem tret un joc de Lego, i se'ns han passat dues o tres hores... com si res".

Fent una miqueta de memòria, i aprofitant el material fotogràfic que ens va enviar recentment la tieta Elena, us he de parlar de dos moments diferents de primers d'octubre. Durant la primera setmana d'octubre la tieta Elena va venir a buscar-me alguna tarda i varem anar a berenar als jardins del castell.


I el dissabte 9 d'octubre em va portar al Teatre Guasch a veure l'obra de teatre que era el seu regal... però ja no estava "Peter Pan" i vaig gaudir de "La Bella i la Bèstia".