24 d’oct. 2010

Cap de 7mana amb la mare a la UAB

Aquest cap de 7mana ha estat una mica diferent, però com sempre ple d'activitats i emocions.

El divendres el pare estava a casa perquè estava una mica malaltó del coll i una miqueta de grip, i jo vaig anar a l'escola tot el dia i a dinar a casa dels iaios. Des del migdia la mare estava amb les companyes de la feina, dinant a l'escola bressol i després anant a la UAB a unes jornades de formació.

En una de les estones de joc el pare va escoltar que jo contestava a un telèfon de joguina el següent:
  • Telèfon - Hola, soy la operadora
  • Jan - Hola que no me quiero operar. Ya está bien...

  • T - Hola, ¿puedo ayudarte?
  • J - Sí, claro...

  • T - Hola, esto es Información.
  • J - Quiero información para los...
El dissabte el pare ja es trobava una mica millor i pel matí varem estar a casa passant l'estona, i per dinar varem anar a casa dels iaios, i per la tarda vaig acompanyar al pare al cau de llops. Allà vaig veure les proves que anaven fent, i entre elles un collage. Algun va quedar molt xulo. Després del cau hi havia reunió de pares i jo havia quedat amb els iaios que anaven a veure un partit de bàsquet del Marçal, i després soparien a casa dels tiets Joan i Mercè. I ja tornem a ser... un altre dissabte arribant a mitjanit a casa. Aquest cop però acompanyat per la iaia i només eren les 12 de la nit.

Avui diumenge pel matí hem tornat a estar sols el pare i jo, i m'ha vingut el cap una de les activitats d'ahir i li he demanat al pare per fer un collage. I aquí teniu el resultat.


Hem quedat amb la mare a casa dels abuelitos on hem dinat i on hem fet una bona estona de sobretaula, i per berenar un magnífic pastís de poma a l'estil alemany, fet per l'abuelita.

En tornar a casa hem estat fent sessió de fotos amb la panxa de la mare amb la Teguise a dins com a gran protagonista.