11 d’oct. 2010

Un octubre diferent... estem esperant

Doncs sí, amics i amigues, aquest mes d'octubre de 2010 estem esperant a la meva germaneta Teguise... Bé potser arribarà a finals d'octubre o a primers de novembre, però ja comencem a tenir ganes de la seva aparició. Mentrestant anem fent activitats per preparar-ho tot.

El divendres 1 d'octubre em vaig fer fotos al costat de la panxa de la mare. La mare i el pare van fent fotos de la panxa per veure com va creixent durant l'embaràs, igual que van fer amb mi.


Ahir diumenge, la mare va fer una mica els meus armaris i tot regirant el seu interior va trobar una peça de roba que jo desconeixia, i de la qual ara no em vull treure en cap moment. És com si fos una segona pell. Els pares diuen que va ser un regal del padrí en els primers reis... i ara és quan em va bé.


Després, en un moment de descuit del pare, li vaig pispar la camara de sobre la taula del despatx i li vaig fer una foto mentre treballa fent apunts...


Avui, dilluns 11 d'octubre, és festiu i com no plou (ara per ara) hem aprofitat per pintar robar a la terrassa, tant per la Teguise com per mi.

1 comentari:

Viajerita ha dit...

Artistes!!!!!
Quins dissenys tant creatius i originals. Segur que a la Teguise li agradaran molt!
Petons de colors!!!