25 d’oct. 2009

Jo també vaig estar...

Efectivament, jo també vaig estar a la Sortida de Passos de l'AE Grimpamons, de Castelldefels, feta a l'Alberg Torre Ametller, de Cabrera de Mar.
La sortida de passos ha estat aquest cap de 7mana i jo he estat acompanyant-los durant el seu pas de pioners a claners. Això em passa per tenir un pare "nostàlgic" i que no es treu ni per dormir el foulard (és broma...), però que porta molt endins l'escoltisme i davant de qualsevol crit d'ajuda del moviment no li sap greu "arremangarse" i posar novament al capdavant d'una unitat. Això si, ell també té molt clar que ara per ara és molt diferent a quan ell era jove i ara cal tenir cura de nosaltres la seva família i, aleshores, quan ell surt al cau o d'excursió sovint l'acompanyem.

Aprofito per afegir que no he estat l'únic nen petit que els he acompanyat, també han estat l'Ela i la Nina, filles de l'Albert, l'altre membre de l'Eskamot d'Antiks que té família. Afegir que l'Ela (6 anys) ha participat en algun joc dels ja claners, com ara les gerres, i que també ha fet tot el camí de baixada a peu, anant de la mà de la clanera Neus.

Jo m'ho he passat en gran igual que els pioners, perdó els claners...

Trobareu més imatges de la nostra aventura a aquest enllaç

Que tingueu totes i tots una bona setmana. Fins aviat!!!!