18 d’oct. 2009

Un nou final de setmana molt "animat"

Teòricament el cap de 7mana comença el divendres per la tarda, però per a mi el final de setmana podem dir que comença el dijous per la tarda perquè ja veig més a prop els dies de festa.

Els dijous per la tarda del 1r semestre em passa a recollir per l'escola el meu pare, i aquest dijous, 15 d'octubre, també ho va fer però una mica diferent. Resulta que des de fa poques setmanes la biblio de la meva escola obre tots els dijous per la tarda (de 2/4 de 5 fins a 1/4 de 7) gràcies a les mares de l'AMPA, i el pare i jo vàrem voler provar aquest nou servei. Ens va anar molt bé perquè vàrem llegir mitja dotzena de contes. L'AMPA vol organitzar "l'hora del conte" (i d'altres activitats) per promocionar l'hàbit de la lectura entre els infants, i li van comentar al pare si volia participar. El nostre torn serà el proper dijous 26 de novembre (aneu-vos reservant la data a la vostra agenda). També vàrem aprofitar per comprar la bata de l'escola.

Com que dijous era l'onomàstica ("toma palabreja") de la iaia ens va convidar a sopar per celebrar-ho, i aleshores la tieta Sílvia es va oferir per brodar el meu nom "a punt de creu" a la bata i a la bosseta de l'esmorzar. Jo mateix vaig triar els colors. Vaig voler un per cada lletra: vermell, groc i lila (això sona a ...).

El divendres per la tarda estava amb la mare tornant de jugar a un parc cap a casa i li vaig suggerir que volia anar a sopar "por ahí" i concretament "a l'italià". A l'arribar a casa ja estava el pare que havia tornat de la UAB i vàrem consensuar anar-hi.

El dissabte vaig sortir pel matí de casa amb els abuelitos per anar al Zoo de Barcelona, i com podreu comprovar a les fotos m'ho vaig passar d'allò més bé fent una mica l'animal...


Avui diumenge per la tarda hem pujat a prendre un té a casa dels abuelitos i de camí cap a la seva llar la tieta m'ha donat la meva bata brodada. A casa d'ells m'he fet unes fotos per ensenyar-vos com em queda la bata del CEIP Jacint Verdaguer.


M'havia oblidat que pel matí hem anat a la piscina municipal de Can Roca, a Castelldefels. Avui només he volgut anar a la piscina gran i m'he fet 4 llargs de 25 metres, amb el meu pare fent de remolcador (ell fent cames d'esquena i arrossegant-me).

2 comentaris:

conchitin ha dit...

QUE FINDE MAS COMPLETITO YO ESTOI CANSADA SOLO DE IMAGINARMELO!!!!!!!!!
ME APUNTO LA FECHA DEL CUENTACUENTOS PERO CON LA CABEZA QUE TENGO YA VEREMOS JIJIJI
QUE BATA MAS CHULI!!!!!!!!!!!

sílvia ha dit...

Així m'agrada, amb criteri! Uns colors molt ben triats! sona a:

"tara tara tara ra ra
tara tara tara ra ra raaaaa
tara tara tara raraaaa
libertad, libertad, libertad"

jajaja!! feliç setmana!