9 d’oct. 2009

Tarda a Barcelona amb el pare

El dijous 8 d'octubre per la tarda hem anat a Barcelona perquè el pare estava convidat a la "presentació d'un llibre". El llibre en qüestió anomenat "Los últimos dias de la telecracia" ha estat presentat al Palau Robert, per l'AEP i el CPRPC fent costat als dos autors.

Per anar a Barcelona hem triat el tren, des de Castelldefels fins a Passeig de Gràcia, i a continuació hem pujat aquest carrer fins a tocar amb l'Avinguda Diagonal. El pare per fer-me l'estona més amena ha portat la seva camara, de la que m'he apropiat fent-ne força fotos... com podreu comprovar a continuació:

La meva model preferida és: com no, la conilleta

Jugant amb el zoom

Endivineu a què li he fet la foto?

Després de fer aquesta foto, i veure de prop la teulada gràcies al zoom de la camara,
hem parat a totes les parades de diaris on hi havien postals amb aquesta teulada

Una marca de modernisme i com no la meva petjada...

Heu vist mai un goril·la rosa? Potser el trobeu en aquesta imatge

Un moment de la presentació. Foto a Marc Puig, degà del CPRPC

A la tornada, a l'estació de Pg. de Gràcia per agafar el tren, ens hem trobat amb la Mireia, la cosina del meu pare, i una amiga seva amb les que hem fet la volta. A l'estació de Castelldefels ens esperava la mare per anar a sopar fora de casa. Quan hem arribat he suggerit el plat i el restaurant on jo volia anar "Gnocchi" i "A l'italià". Finalment m'he menjat uns quants "gnocchis a la sorrentina" al restaurant Un posto al sole.