25 d’oct. 2009

1st week: Out of order

Doncs si, senyores i senyors, aquesta setmana passada ha estat la meva primera setmana que he estat "fora de combat" durant 4 dies.
Han estat 4 dies sense anar a escola i, per tant, el divendres quan la mare em va tornar a portar jo no hem volia quedar, semblava que s'havia de tornar a fer un període d'adaptació.
No obstant, aquesta petita indisposició no em va impossibilitar de participar de dues grans activitats que han transcorregut al llarg d'aquesta setmana. D'una banda, dijous per la tarda vaig anar a l'acte inicial del 125è aniversari de l'arribada dels Salesians a Sarrià, acompanyant als iaios i al pare que ja estava a la seva feina. Per l'altra banda, vaig acompanyar a ma mare, el divendres per la tarda a la inauguració de la 3a escola bressol municipal de Castelldefels, on vaig coincidir amb la tieta Sílvia (veïna laboral de la nova escola bressol de Granvia Mar), una mica més tard també es va afegir el pare que tornant de fer classes a la UAB ens va passar a recollir.