14 d’oct. 2009

Un cap de setmana llarg i intens amb el pont del Pilar

El matí de dissabte vaig estar a casa durant el matí i cap al migdia vaig anar a comprar al Mercadona amb el pare, doncs la mare estava una mica malaltona. A l'hora d'anar a dinar hem
anat a casa dels abuelitos, però abans de sortir de casa calia fer una feina: agafar el foulard de l'AE Grimpamons perquè aquesta tarda el pare torna a tenir cau.

Després de dinar, tot i què jo no ho he fet gaire, he començat a emprenyar a la mare que no es trobava gaire bé i això ha fet que el meu pare i jo sortim abans d'hora cap al cau. Passem una estona en un parc per fer estona i a 3/4 de 5 anem cap al local de l'agrupa on ens comencem a trobar amb pioners.

El cau conec a 8 dels 12 pioners i el pare està acompanyat per l'Esteve fent de caps d'aquesta unitat. Han parlat dels càrrecs dins de la unitat i de la sortida de passos, on seran "totemitzats".

Diumenge pel matí he anat amb el pare a la piscina. Hem estat una estona a la petita i després hem anat a la gran, on he fet "4 llargs" al costat del pare. Per la tarda, i motivat pel cansament del matí, he fet una bona becaina.

Com que dilluns era festiu, no he anat a escola tot i què era el meu "desig"... vés per on començo aviat a voler anar escola quan no hi ha i també algun dia amb escola he dit que no volia anar. Com que hem de dinar a casa dels iaios hem anat passejant pels jardins del castell, on hem estat recollint garrofes i fent fotos de la brutícia que hi ha a la vessant sudoest dels jardins (a tocar del tennis).

Després de dinar hem anat al cinema on hem vist una pel·lícula de dibuixos animats en català, gràcies a una acció del "Pla Educatiu d'Entorn" de Castelldefels. La cinta seleccionada en aquesta ocasió ha estat la darrera de la saga "Ice Age". Tot i què no era el primer cop que anava al cinema no he gaudit tant com la vegada anterior. "Up" em va agradar i només no vaig "entendre" la desaparició d'escena de la iaia, en canvi a "Ice Age 3" he passat força por i
he estat molta estona plorant i cridant una mica espantat...

2 comentaris:

narfstudio ha dit...

Te has aburrido? Intenso, intenso, como sean asi todos....
Saludos¡

sílvia ha dit...

veig que no comentes que la tieta et va donar el sopar, eh!!! a mi em va semblar "megaintens" jeje

apa, a seguir vivint coses tant boniques!

Sílvia.