1 de nov. 2009

Cap de 7mana de Castanyada i altres activitats

Les activitats de Castanyada i el cap de 7mana de "Tots Sants" (amb pont inclòs pels escolars de Castelldefels, dilluns 2 de novembre no hi haurà escola) ha començat el divendres 30 d'octubre per la tarda. A l'escola CEIP Jacint Verdaguer, on estudio P3, hem fet festa durant tota la tarda de divendres. Hem estat ballant i menjant, i gaudint de les exhibicions de balls populars dels més grans (5è i 6è) fent-nos una mostra de ball de bastons.

Dissabte pel matí he fet pastissos amb la meva mare.

Quan hem enllestit els pastissos, ha estat el meu torn de tallar-me els cabells. L'artista ha estat el iaio.


Per la tarda, després de dinar a casa dels abuelitos, he anat amb la mare i els abuelitos a la festa de Castanyada de l'Ajuntament de Castelldefels (el pare s'ha quedat castigat corregint treballs dels seus estudiants de la Uni). Podreu veure una foto que he fet jo i dues de la mare.



Fent un ball una mica seductor...


Aquesta diable no em fa gaire por...

Per la nit, ja en companyia del pare, hem anat a sopar al restaurant italià "Un posto al sole". Sort que hem arribat aviat, perquè estava tot reservat, però entre la nostra arribada i l'hora de la reserva he tingut temps de menjar-me un platet de gnocchi a la sorrentina, fins que el cansament ha guanyat la partida i m'he adormit.

Per la nit tornant de fer una volta per baixar el sopar els pares s'han trobat amb el Parre i la seva mare, i ens han comentat que aquest matí han estat rient molt després de veure'ns. El motiu: nosaltres anàvem a comprar amb el carrito i el pare tirava d'ell i jo anava, com ja és habitual dins, però ensenyant i amagant el cap...

Per demà diumenge ens queda el darrer gran àpat familiar a casa dels iaios del pare amb tota la seva família.

1 comentari:

conchitin ha dit...

eres un artista jan como me e reido jejejejeje
un besazo!!!!!!!!!!