1 de jul. 2011

Un final de juny ple d'activitats

Aquest final de juny de 2011 ha estat farcit d'activitats, entre finals de curs, revetlles i ponts hem estat més a fora que a dins... i el bloc se n'ha ressentit una mica

El dimecres 22 de juny vaig estar preparant i entrenant-me per la revetlla, després d'haver estat al sopar dels alumnes de 6è de la meva escola, el CEIP Jacint Verdaguer.


El dijous 23 de juny és la revetlla de Sant Joan però també és el dia que arriba la Flama del Ganigó i aquest any, igual que l'anterior, la gent de l'Agrupament Escolta Grimpamons han anat a recollir-la a Esplugues de Llobregat. És una tradició a Castelldefels que aquest any ha fet el 25è aniversari. El pare ha acompanyat els llops des de l'entrada de la ciutat on esperaven l'arribada dels caps i claners, a mig camí m'he afegit jo amb la meva bici. Hem sopat en família a casa dels iaios, i també han vingut la tieta Sílvia i els abuelitos. Els iaios em van regalar una caixa de Lego pel meu sant.


El divendres 24 a migdia varem sortir cap a Vinaròs per passar el pont de Sant Joan. Per la tarda m'he banyat amb el pare a la piscina de la comunitat dels apartaments.

El dissabte 25 de juny he estat fent fotos a l'apartament dels abuelitos, i també fotos i vídeos a la trobada de "Nanos i Gegants" que es feia a Vinaròs amb motiu de la seva festa major.






El dimarts 28 de juny jo vaig estar pel matí amb els iaios i mentrestant la mare li va fer fotos a la Teguise a casa.


El dimecres 29 de juny, per la nit, hem anat al sopar de l'aniversari de la Vanessa, la meva padrina... Hem acabat quan ja era gairebé dijous!!!!

El dijous 30 de juny varem anar a la casa dels infants de Can Vinader per gaudir de la festa de final de curs. Hi havia en Santi, un músic dinamitzador de festes infantils, i li hem comprat el seu 2n CD de música, i ens l'ha dedicat a la Teguise i a mi. Després m'ha deixat la mascara "amb trompa" d'elefant...