12 de jul. 2011

Segon cap de 7mana de juliol, també, intens

El 2n cap de 7mana de juliol va començar el divendres cap a les 22 hores quan el pare va tornar en avió des de Paris, on havia estat 3 dies participant en un congrés internacional sobre "Universitat i Societat", anomenat UniSo.

A diferència del cap de 7mana anterior tornavem a pujar a la comarca del Ripollès però no al campament de l'AE Grimpamons sinó al Càmping Abadesses per fer una nit en companyia de la unitat dels Ietis (mares, pares i antics de l'agrupa). L'altra diferència era que enlloc de dormir a la nostra tenda nova ho varem fer en un bungalow... i no va anar tan malament.

Pel matí abans d'arribar a Sant Joan de les Abadesses, vam passar per Barcelona per saludar a la Mercedes, una amiga de la mare que ens va fer unes fotos que posteriorment seran un retrat dels que fa ella. De camí cap el lloc de trobada parem a un supermercat per comprar carbó, per poder fer la carn a la barbacoa, i la sorpresa és que ens trobem a l'Enric i la Isabel comprant (ells són els pares dels bessons Enric i Ignasi, de la unitat de Llops).

A l'arribar al càmping les graelles ja ens estaven esperant farcides de carn... i la sobretaula es va allargar força. Per la tarda, mentre les famílies van anar a fer una volta per Sant Joan de les Abadesses nosaltres varem rebre la visita d'un antic de l'AE Joan Ballester i Canals. Era el Xori i la seva família. L'Olga, la seva companya, i l'Ona, la seva filla d'onze mesos... una mica intrèpida com la Teguise. Totes dues juntes van gaudir arrossegant-se pel terra.

Per la nit, el sopar va consistir en acabar amb les restes del migdia i afegir-hi una mica d'embotits de la terra: bisbe, bull blanc, formatge... i abans d'anar a dormir el pare ens va portar els petits a veure estels. Anavem el Lluc, la Clara i l'Alison, i varem veure les dues osses, la major i la menor.

Al matí següent va ser aixecar-nos, recollir les coses i passar per la recepció del càmping, i fer via cap a Sant Joan a recollir l'encàrrec dels 14 pollastres a l'ast i una dotzena de canalons. Un cop recollits el Xori ens va indicar una drecera per arribar a Vallfogona per una pista de muntanya, que tenia les marques de GR. En arribar no varem els primers i, tampoc, els últims (tot i què nosaltres erem una caravana de 7 o 8 vehicles).

Vaig fer un nou amic, el Lluc;
que també serà follet com jo el proper curs

La Teguise també va portar el foulard
que l'agrupa li va regalar pel seu naixement

El Lluc i jo ens varem banyar al rierol

Trobareu la resta d'informació de la sortida dels Ietis (i de la cloenda del campament d'estiu 2011) de l'AE Grimpamons als següents enllaços: Dia 01 i Dia 02.