17 de jul. 2011

Un juliol molt mogudet... sobretot perquè la Teguise "ja no para"

El dijous, 14 de juliol, per la tarda la mare, la Teguise i jo varem anar a Barcelona fins a la feina del pare. Allà el pare es va quedar amb nosaltres mentre la mare feia uns encàrrecs. Allà varem poder saludar a molts dels seus companys de feina, i el Jordi ens va fer una foto a tots tres al despatx del pare.


Abans d'anar a recollir a la mare varem passar per la Llibreria Don Bosco per comprar uns llibres, i ja amb la mare varem berenar. La tornada va ser en bus, i a Viladecans es fa afegir al trajecte la Jani de l'AE Grimpamons amb qui vaig anar llegint paraules del meu conte. A l'arribar a casa la festa va continuar fent uns vídeos dels progressos de la Teguise i el seu moviment "non stop".




El divendres la mare tenia un dinar d'empresa, i la Teguise ha anat amb ella, però jo m'he quedat a dinar a casa dels avis, i després s'ha afegit el pare, que també s'ha banyat amb mi a la piscina de la terrassa dels avis.

El dissabte hem dinat a casa dels iaios, i no estavem sols, perquè també estava la tieta Silvia i uns amics eslovacs d'ella. Es tractava d'en Milos, la Marcela i la seva filla Paulinka. Per la tarda els abuelitos m'han portat a la platja de Castelldefels per veure el desembarcament pirata, dins de les Festes del Mar; i hem estirat la jornada fins a la mitjanit per veure l'espectacle de focs artificials.

El diumenge hem dinat amb els abuelitos i el tito Esteban, a casa d'aquest. També estaven el cosí Alberto, d'Stuttgart, i la seva dona Yesim. El tornar cap a casa els pares i la Teguise han arribat abans i li han donat una papilla de carbassa i carbassó...

El pare revisant un PFC
mentre li dóna la papilla a la Teguise

El pare mirant la camara
i no encertant a la boca de la germaneta

Les mans de la mare fan de plat

Jo mentrestant estava passejant amb cotxe amb els abuelitos i he arribat a casa ben adormit!!!! Fins la propera.