4 de jul. 2011

Primer cap de 7mana de juliol intens

El divendres per la tarda després de revisar la tenda i detectar que aquesta estava florida, hem anat el pare i jo al Decathlon per comprar-nos una nova. Finalment hem triat la Quechua T3+, que sembla que cobrirà les nostres expectatives i necessitats...

El dissabte pel matí després de preparar la motxilla i uns entrepans hem baixat per recollir a la Rosi, a la Sílvia i a la Dede, i agafar el cotxe per anar cap a Vallfogona de Ripollès, on ens trobarem a la gent de l'AE Grimpamons de campament conjunt d'estiu. Nosaltres només estarem una nit, mentre que ells porten des de divendres i fins el proper diumenge 10 de juliol que no tornarem a pujar per recollir-los... M'ho he passat molt bé. He remuntat un trocet del rierarol del terreny d'acampada i m'he pintat la cara i m'he disfressat de drac.


Podeu trobar més fotos dels campaments als següents àlbums Picasa: Dia 02 i Dia 03. També podreu seguir les aventures d'aquests campaments amb les cròniques del seu bloc.

El diumenge després d'esmorzar hem tornat, aquest cop només la Rosi, el pare i jo. Després d'esmorzar hem recollita la tenda, i com avui pel matí ens ha plogut una miqueta a l'arribar a casa hem hagut d'airejar la tenda per a què quedi ben eixuta.


Per la tarda ens hem banyat el pare, la Teguise i jo. Jo li he demanat el pare que em fes fotos del meu cabell llarg.