20 de juny 2011

Petits canvis... al mobiliari de casa

El dilluns, 13 de juny, em vaig voler posar la samarreta i els pantalons curts del Barça, i a la Teguise li han començat a donar pastanagues perquè ja té unes dentetes que comencen a trinxar tot allò que se li posa pel mig.


El divendres, 17 de juny, per la tarda hem acompanyat al papa a la UAB perquè estava convidat al comiat dels alumnes de 4t curs de la llicenciatura de PiRP, i ell havia estat professors d'alguns d'ells durant aquest curs a l'assignatura #GCepp. Hem aprofitat i m'ha ensenyat el seu despatx... compartit amb altres 12 o 13 companys professors associats.

El dissabte, 18 de juny, hem anat a dinar a Cubelles, a la trobada informal (amb àpat de germanor) organitzada per l'Associació de Reflexologia Podal Infantil (método Ángeles Hinojosa). Jo he estat pujant-me pels arbres amb el meu arnès i cordes, i jugant amb altres nens.


El diumeng, 19 de juny, ha estat el dia triat pels pares per fer el canvi de cadiretes de la Teguise. Li hem tret la ganduleta de la cadira Stokke per posar-li els complements de trona de la meva cadira. Així a partir d'ara ja podrà dinar amb nosaltres a taula.


Després he anat amb el pare als cinemes de l'Ànec Blau per veure "Kung Fu Panda 2", sense 3D, i m'ha agradat molt. He rigut i he après a obtenir "pau interior"...