8 de des. 2010

Una nova festa major...

... en aquesta ocasió d'Hivern i ja amb la germaneta Teguise entre nosaltres.

El dimarts, 7 de desembre, per la tarda-nit, vaig sortir amb el pare per seguir la cercavila. La nostra intenció era anar a prop del carro de la pirotècnia del Gar-i-Got, però ara amb el fred portes més roba i sovint té "materials plàstics" fàcilment inflamables... Tot i això varem estar a prop del perill. També vaig estar una estona amb la meva amiga Marina.


Avui dimecres, 8 de desembre, el pare ha estat fent fotos a la plantada de castells mentre jo ajudava al iaio a fer el foc per fer la carn a la brasa del dinar. També ens ha acompanyat la Teguise, dormint en un bressol de muntanya... que sembla "moltes coses".


Per la tarda hem fet un tió per aquest nadal. Per la tarda-nit, l'abuelita m'ha portat a l'ànec blau per veure una pel·lícula en 3D. Era "La Bella i la Bestia", però quan hem arribat al cinema ens hem sorprès perquè l'havien retirat de la cartellera...