14 de des. 2010

Segueix la vida... segueixen les nostres aventures

El passat dijous, 9 de desembre, va ser el dia triat per donar-li el primer bany a la germaneta Teguise. El pare i jo no ens ho varem voler perdre, i la varem acompanyar en aquesta nova experiència aquàtica, tot i què cal recordar que ella va néixer en una piscina... potser això no era el seu primer bany. Abans però varem aprofitar per fer una sessió fotogràfica per la felicitació de nadal d'aquest 2010, que aviat rebreu a les vostres bústies (físiques o electròniques...).


La nit de dijous a divendres va estar dormint en un posició una mica encongida, i el pare la va catalogar de "cargol", però ben bé no era jo doncs hi havia un coixí que feia la gepa.


Per la tarda mentre jo estava a classe va aparèixer per casa un follet, anomenat "entremaliat però endreçat", que em va amagar totes les peces de Lego que jo no havia recollit... em vaig empipar força. Per sort ho vaig recuperar tot a l'endemà. Per la nit vaig dormir a casa dels iaios.


Dissabte pel matí, van venir l'Aina, amb els seus pares Ana i Eric, per conèixer a la Teguise.


I per la tarda va ser el meu torn, per posar-la sobre les meves cames i deixar-la dormir una estoneta de migdiada.