5 de des. 2010

Primers dies amb la Teguise

El dimecres, 1 de desembre, per la tarda la germaneta Teguise va anar per primer cop a la pediatra del CAP El Castell. Tot està correcte i pel que fa al pes ha guanyat uns 100 gr.


El dijous, 2 de desembre, després de recollir-me a l'escola i berenar, el pare i jo hem anat a la piscina. Com que fan cursets només hem pogut anar a la gran, on hem fet nedant 6 cops d'extrem a extrem, i com que són 25 m., hem fet 150 metres. A la tornada cap a casa estava tan cansat que m'he adormit al cotxe. He estat dormint des de 2/4 de vuit del dijous, fins gairebé 2/4 de nou del matí del divendres.

Una foto de divendres per la nit, mentre jo tenia sobre les meves cametes a la meva germaneta.


Ahir dissabte, 4 de desembre, pel matí vaig anar a la sortida de llops acompanyant al papa, que fa recolzament als caps d'aquesta unitat. Allà em vaig trobar amb la Neus, la Vicky, l'Alex, el CJ i el Felipe que són els caps, i que ja conec del curs passat quan estaven al Clan. També vaig veure als llops, i amb alguns d'ells vaig passar bones estones, com per exemple la Patri i l'Alfred, amb els qui vaig caminar alguna estona. La sortida matinal era per voltants de Castelldefels, resseguint la carena dels turons d'en Vinader i del Gall, i baixant pel Coll de Santa Maria cap a Cal Ganxo.


Per la nit abans d'anar a dormir "petita sessió de fotos".


Avui diumenge, 5 de desembre, pel matí hem esmorzat xocolata desfeta, i a continuació hem fet sessió fotogràfica amb el body i la samarreta que jo vaig decorar pintant uns dimoniets, com serem nosaltres "2".

1 comentari:

Pepito Grillo ha dit...

que niña más hermosa! FELICIDAD para toda la familia y un fuerte abrazo a la campeona y valiente mamá