31 de des. 2010

Nadal 2010: Seguim de festa sense ser-ho...

El dimarts 28 de desembre continua sent un dia festiu per aquells que anem (o "treballem") en una escola i nosaltres l'hem aprofitat per anar a Barcelona a fer diferents coses. Primer hem anat a veure a la pediatra Falcó per a mi i per a què conegués a la germaneta Teguise. Després hem passat per la Plaça Catalunya on hem donat menjar als coloms.


Des de la plaça hem anat a l'ECI per comprar coses bescanviant unes targetes regal que tenia el pare amb motiu del naixement de la Teguise. Aquestes dues targetes eren el regal dels seus companys de l'EUSS i del company de la UAB, en Pere Navalles. Finalment hem invertit tots els dinerets en comprar una cadira Tripp Trapp, de la marca Stokke, per a la Teguise. Jo tinc la meva i em va molt bé, i com no hi vull renunciar-hi... hem comprat una de color "lila" (purpura segons la seva gamma de colors) per a la Teguise. Jo també n'he sortit beneficiat perquè amb la "xavalla" i una petita aportació del meu pare, hem pujat a la planta de les joguines i m'he comprat un paquet amb 3 playmobils "pirates fantasmes".

Tot seguit hem anat fins a casa de la tieta Elena i el Carlos, on hem dinat tots sis.


El dimecres 29 hem muntat la cadireta de la Teguise entre el pare i jo, i mentrestant la mare i la Teguise han anat a comprar una hamaca de complement de la cadireta. Un cop tot enllestit el muntatge i que els pares havien posat a l'hamaca a la Teguise, i agafant la meva cadira, l'he arrossegat fins posar-la enfront de la de la germaneta i he començat a fer-hi "teatre". Era per posar-les a prova.


Ahir dijous 30 de desembre, el pare tenia chiropràctic a Barcelona i jo l'he acompanyat. Hem anat en tren i ens hem fet fotos durant el trajecte.


Per la nit, hem sopat pa torrat a la llar de foc de la casa dels avis del pare, amb els meus avis.