7 de nov. 2010

Novembre 2010 - 1a setmana plena d'activitats

Abans de tot dir-vos que la Teguise continua molt bé a la panxa, i per tant continuem sent "3".

El passat 1 de novembre, festiu, va ser el dia per celebrar la castanyada amb la família del pare. Com és habitual reunits a la casa dels iaios del pare varem dinar i compartir una dolça sobretaula amb castanyes i panellets, molts d'ells de producció casolana per la iaia o per la tieta Gregoria.


El divendres, 5 de novembre, el pare i la mare han dinat mentre jo estava a classe per la tarda. Després el pare ha vingut a buscar-me a l'escola i hem anat cap a casa, on hem muntat un circuit amb el tren de fusta al mig del passadís. La meva especialitat són les estacions "mòbils" fetes amb Lego.


Més tard la mare ha marxat amb l'abuelit per assistir a una classe especial de ioga, i el pare i jo ens varem quedar a casa una estona fent diferents activitats, com ara manualitats, xatejant amb la tieta Sílvia pel Facebook, etc...


Moment "Psycho"...

Més tard varem anar al Media Markt, del Barnasud, per fer una compra tecnològica pel pare; i per sopar ens varem quedar a prendre un frankfurt allà mateix. Marxant del Barnasud varem veure una foto molt gran d'un club de basquet. Era el Club de Basquet Gavà, i entre els jugadors varem trobar una cara i un numero coneguts: el Marçal i el seu "15".

Ahir dissabte, pel matí de bon matí m'he pintat la cara, i la mare també s'ha posat una mascareta d'argila a la cara. Després he anat amb la mare i els abuelitos a passejar per la platja.

Hem dinat a casa dels iaios, i mentre el pare ha marxat al cau i jo m'he anat a casa amb la mare. A la tornada del cau, el pare amb la Neus i la Vicky m'han convidat a baixar a berenar amb ells.