20 de nov. 2010

Un regal dels pirates del Carib...


... i un altre de "Blancaneus i Campaneta en acció". Primer començarem per aquest regal, doncs l'altra dia al meu correu electrònic Gmail vaig rebre l'arxiu audio, en MP3, de la cançó d'aquest espectacle musical de la gent del Teatre Irrintzi, que porta el títol de "Tens un amic". Moltes gràcies a la Laura Martuscelli i la Maribel Martin.

A l'anterior post encara li faltaria un petit afegit que poso en aquest. Resulta que el diumenge, 14 de novembre, just abans de dutxar-me amb el pare li vaig proposar una sessió de maquillatge que ell va acceptar. Aquí veureu els resultats...


El dilluns, 15 de novembre per la tarda, amb la tieta Silvia vaig estar fent una sessió de "bricoreciclatge". Amb un cartró vell d'un embalatge Ikea vàrem fer una caseta per a les meves joguines, sobretot la rateta i altres ninos de peluix. Quan va arribar el pare de la feina varem afegir les finestres i el suport de flors.


El dijous, 18 de novembre, vaig rebre una carta que em va fer molta il·lusió i que era una sorpresa per a mi, tan per la seva arribada com pel seu contingut. Venia de terres llunyanes, concretament des de Miami (Florida, USA) i me l'enviaven els nostres amics Stephy i Martí. Però el més sorprenent va ser el tresor del seu interior. I dic tresor perquè segons ells els hi ho havien donat els pirates del Carib. En el seu interior em vaig trobar una carta i 4 dents de tauró... Moltes gràcies.