14 de nov. 2010

Cap de 7mana extraordinari

El divendres, 12 de novembre, per la tarda després de sortir de l'escola a casa nostra estava l'avi per fer-hi unes petites reformes de la llar, com col·locar un termòstat i arreglar una persiana amb l'ajuda del pare i meva. Jo em vaig empipar molt quan vaig saber que era la sortida de passos de l'AE Grimpamons i que nosaltres no anàvem tot el cap de 7mana. Gairebé vaig maleir perquè no vaig veure les nostres motxilles.

Dissabte, 13 de novembre, pel matí el pare va anar a acomiadar a la gent de l'agrupa i quan va tornar va portar "cosetes" per esmorzar. A l'aixecar-nos varem fer una lluita de coixins i sessió de fotos.


Després d'esmorzar va ser el moment d'agafar el cotxe i anar a casa de l'Aina per fer-li una visita.


Aprofitant que estavem a la platja varem fer una volteta amb la bici...


Avui, diumenge 14 de novembre, pel mati hem anat a El Masnou on estava la gent de l'AE Grimpamons fent la sortida de passos. Trobareu més informació al Grimpablog.


Després de dinar a casa de dinar a casa dels abuelitos, el pare ha anat recollir a la gent de l'agrupa i jo m'he quedat amb la mare veient la pel·lícula de "El Llibre de la Selva".