8 de nov. 2010

Al teatre infantil convidat per la padrina

Ahir, diumenge, 7 de novembre, vaig anar a veure una obra de teatre infantil al teatre Plaza, de Castelldefels, dins de la programació estable de la Xarxa d'Espectacles Infantils. Em va convidar la meva padrina, la Vanessa, que va venir acompanyada de la seva filla Marina.

L'obra de teatre es deia "Silvestre" i tractava d'una recopilació de contes que anaven sorgint de dins del bagul del pirata Silvestre. Va haver estones per parlar de diversitat, de tendresa, de sentit de l'humor, del diàleg. Tot cercant un tresor ple de paraules i sentiments. Per cert, la protagonista es deia Marina, com la meva amiga, i no es podia ni imaginar el magnífic tresor que la seva mare li havia preparat pel seu aniversari.


En acabar l'obra, la Vanessa i jo varem anar a buscar els pares per anar a fer l'aperitiu.