8 d’abr. 2010

Setmana Santa 2010 ( i 3a part)

La tercera part d'aquesta Setmana Santa 2010 ha anat des de divendres per la tarda fins al dilluns de pasqua.

Divendres per la tarda després de 8 hores de viatge en cotxe hem arribat a casa i el pare i jo ens hem banyat. Quan tot semblava que la següent activitat havia de ser anar a dormir, i encara a la banyera, em va venir al cap una idea: si era divendres i Setmana Santa havia de sortir la verge i altres passos, i jo no podia perdre'm l'oportunitat de veure'ls aquella nit pels carrers de Castelldefels. Així que truquem els avis i els hi comuniquem les noves "instruccions" (abans havien parlat amb el pare i aquest havia dit que aniríem a dormir) per si volen passar a recollir-nos i anar a seguir la processó de divendres sant. Això si ja crec que aquests dels cucurutxos són uns "fantasmes"...


Dissabte pel matí vaig estar una estona amb els avis donant una volta amb la bici i després vàrem dinar amb ells.

Diumenge pel matí vàrem anar a casa dels avis del pare per gaudir de la cantada de Caramelles, tot i la pluja que va trastocar l'horari. Des de mig matí ens va acompanyar la tieta Sílvia. De camí a la cantada vaig anar tocant el meu timbal




Com que l'hora de cantar es va ajuntar amb la de dinar ja ens vàrem quedar a casa dels avis del pare per fer l'àpat de diumenge de pasqua, amb un final de festa ja previst tot un conjunt de mones de tots els cosins dels meu pare i inclús la seva.


L'activitat de dilluns també va ser molt dolça ja des de bon matí. A mig matí van venir els meus padrins, el Gabi i la Vanessa; i com no cadascun amb una mona per a mi. El meu padrí com que alhora és el fillol del meu pare també es va endur la seva mona.


A continuació vàrem anar a buscar el cotxe i vàrem fer camí cap a Jafre on ens esperava el "clan López" per dinar perquè els pares són els padrins de l'Alba. Allà m'havia de trobar amb l'Alba i la Júlia amb les que vaig jugar força estona, però també estaven el seu germà petit Joan i els seus cosinets Joana i Bernat. Vàrem estar explorant el territori i també vàrem estar "corrent la mona" com ens va dir en Paco, l'avi de tota la canalla.


A l'hora marxar l'Alba, la Júlia i jo vàrem "decidir" que havíem estat poca estona junts i que potser podríem continuar una "estoneta" més a casa seva, que estava molt a prop. I amb aquesta excusa vàrem anar a casa d'ells on vàrem jugar, ens vàrem banyar junts, vàrem sopar i vàrem gaudir d'una estona amb un capítol de "Les tres bessones".


Tot plegat arribàvem vora les 10 de la nit a casa, i un servidor ja estava ben dormit...

1 comentari:

Anònim ha dit...

OOOOOOOh Jan ets un nen molt ocupat!!!!, que era bona la mona!
jo la meva ja me la vaig menjar!
esclar que la Roser em va ajudar!!!
GRACIES PADRÍ!, au familia ara cap a veure el barça
gabi