24 d’abr. 2010

Celebrant l'aniversari de la Cristi

Amics i amigues, la Cristi és una amiga de la meva mare i el passat diumenge, 18 d'abril ens va convidar a un magnífic "asado de carne" a l'àrea d'esbarjo de Can Roca. El motiu era perquè el 14 d'abril havia estat el seu aniversari.

Allà ens vàrem trobar amb l'Alba, la Júlia i el Joan, que són els fills de la Isa que també és una altra molt bona amiga de la Cristi.

Amb les següents imatges (més el recull de l'àlbum Picasa) podreu veure com ens va anar.

El pare, l'Alba i jo vàrem aprofitar abans de dinar per fer una volta agafant el camí d'escales cap a Cal Ganxo i fins arribar el pont que hi ha a mig camí, on vàrem parar per fer fotos.


Com molt bé sabeu m'agrada molt fer música i cantar, i sobretot la percussió; i com no pel meu compte un cop buidada l'ampolla d'aigua li vaig donar la volta vaig seure en una cadira i vaig començar a fer-ne sons...


De postre hem pogut assaborir unes magnífiques maduixes, que jo he ajudat a rentar, amb una mica de nata.