13 d’abr. 2010

Al bon temps, activitats a l'aire lliure

Doncs si amics i amigues aquest cap de 7mana passat ha fet uns magnífics dies que hem aprofitat per anar al mar i a la muntanya...

Tot va començar el divendres per la tarda quan després de recollir-me el pare de l'escola vàrem anar a casa a buscar a la mare, i tots tres cap a la platja a berenar i a jugar a la sorra... El pare va preparar la camara però se la va deixar a sobre de la taula del despatx.

Dissabte per la tarda, després de dinar aviat a casa dels iaios, el pare i jo vàrem agafar les motxilles i cap al cau que falta gent... Efectivament, era el primer dia de la nova unitat de Pioners-Raiers de l'Agrupament Escolta Grimpamons i el clan estava convidat a donar un cop de mà, i jo vaig anar per acompanyar el pare. Al principi jo em vaig encarregar d'avisar a tots els que arribaven... que ho feien tard i que la resta de grup ja havia enfilat escales amunt. La gimkana es va desenvolupar al llarg de les escales que hi ha entre el pícnic de Can Roca i Cal Ganxo.


Després d'estar una estona amb els escoltes, el pare i jo vàrem posar rumb a una nova destinació, propera en línia recta però una mica allunyada si seguíem els camins marcats... El nou destí era el Parc de la Granota, on estaven l'Alba i la Júlia jugant. Vàrem estar jugant una estona tots tres plegats.


Vaig fer tot el camí a peu, sense recorrer a ser agafat pel pare, i això va significar que a l'arribar a casa vaig sopar una mica i ben aviat estava al llit profundament adormit...

1 comentari:

Viajerita ha dit...

Quin nebodet escolta més guapooooo!