17 d’abr. 2010

Grans frases i comentaris (I)

Acabo de tornar a fer un "gran comentari" i crec que val la pena deixar-lo per escrit. No és el primer cop que ho dic, però si el primer cop que ho deixo "escrit".

Aquest matí parlant amb ma mare a la meva habitació, i sent conscient que al novembre ja no estaré sol, li he dit a ella que "caldria tirar les parets de la meva habitació per fer-la més gran" i així "tenir més espai pel nouvingut/-da". La meva mare m'ha dit que això calia estudiar-ho i li he preguntat a la "bruixa avorrida" per un altre solució, i aquesta m'ha dit a cau d'orella "tirar tots els armaris per aconseguir més espai...".

La mare m'ha fet veure que no era una bona solució, perquè aleshores on deixaríem tota la roba i ha estat quan he dit "no és una bona idea, bruixa avorrida".

1 comentari:

conchitin ha dit...

JAN CUIDADIN CON LA BRUIXA ABURRIDA POR QUE LE GUSTA MUCHO LAS TRAVESURAS!!!!!!!!!