8 d’abr. 2010

Setmana Santa 2010 (2a part)


La segona part d'aquesta Setmana Santa 2010 va des de la tarda del dimarts fins a la tarda-nit de divendres, que va ser el període on els tres vàrem estar junts a Valladolid, així com fer el viatge de tornada amb el cotxe.

La nit de dimarts vaig dur a terme allò que abans havia intentat fer però fins aleshores no em vaig atrevir, dormir a l'armari. Per això, dimecres al matí el pare em va fer fotos dormidet dins de l'armari.


El dimecres pel matí després d'esmorzar (i d'haver dormit dins de l'armari) vaig continuar jugant amb elements de l'armari de la nostra habitació. En aquesta ocasió vaig crear un mòbil amb tots els penja-robes que vaig poder agafar.


A mig matí tots tres vàrem sortir a fer una volta pel pinar.


El dimecres era 31 de març, aniversari de la tieta Elena, i la vàrem poder felicitar via Skype. Va ser molt divertit i emocionant.

Dijous pel matí vàrem entrar a les dues esglésies que té el poble, i per la tarda vàrem anar voltant pel poble per veure la processó, això si jo anava ben preparat... amb el meu timbal, per fer algun "redoble" fora de temps.



Divendres va ser el dia destinat a fer la tornada en cotxe fins a casa. Només em queda explicar-vos la darrera part d'aquesta Setmana Santa 2010, la més llaminera.

1 comentari:

Viajerita ha dit...

Hola Jan!
M´ha agradat molt veure la teva foto dormint a l´armari :-)
Saps que la teva mama i jo de petites també jugàvem a amagar~nos~hi?
Un petó molt gran i una abraçada molt forta per a tu, pels papas i pels abuelitos!!!
Muaaaaaaaaaaa