2 d’oct. 2011

Primer cau amb Follets

El dissabte 1 d'octubre de 2011 va ser el dia triat per fer el primer cau de la nova unitat de Follets de l'AE Grimpamons. Com ja us havia informat fa uns dies jo havia rebut una carta misteriosa del Follet Picarol, i com jo també ho van fer el Lluc, de l'Alba i la Júlia, el Dirk, etc... Així fins a 24 follets que composem la unitat. Els nostres caps són una canya, i ells són 5: Neus, Albert, Patri, Laura i Silvia.
Ahir per ser la primera trobada em van acompanyar els pares i em van veure com superava les proves d'autenticitat de la meva carta i de mi mateix, doncs els caps no volien cap infiltrat a la unitat. Sembla ser que algú havia intentat falsificar la carta del Follet Picarol,... però ahir no va venir ningú que no fos dels escollits.










Després del cau els pares ens van recollir al local de l'Agrupa, perquè ells tenien allà la reunió de pares per conèixer l'escoltisme, la unitat i els caps. Abans de començar la reunió els caps ens van ensenyar la bústia per comunicar-nos amb el Follet Picarol... Quina passada!!!!