17 d’oct. 2011

Celebrem el nostre post 300

Per a totes i tots que seguiu habitualment les nostres aventures us informem que això que teniu a la vostra pantalla és el post número 300. Al llarg d'aquests 44 mesos de vida del bloc podem dir que hem fet unes 7 actualitzacions mensuals, és a dir gairebé 2 per setmana...

A més d'aquesta magnífica celebració també hem d'afegir altres bones notícies que han tingut lloc als darrers dies. D'una banda, el dijous 13 d'octubre per la tarda, mentre el pare dinava a casa i la mare encara no havia marxat a treballar, la Teguise es va deixar anar i va donar dues o tres passes soletes, mantenint-se dreta i fent un esforç per no perdre l'equilibri. Però just quan va marxar la mare a treballar es van disparar les ganes de caminar de la Teguise, fent un total de set o vuit passes 

El dissabte 15 d'octubre vaig assistir al cau de Follets, i hem vaig poder retrobar amb els companys que també van venir a la sortida de passos i amb d'altres que no van poder venir; i com no també vaig poder saludar i passar una bona estona amb els meus caps.

El dissabte 13 d'octubre pel matí hem anat a fer un volt pel PN del Garraf. A 2/4 de 10 hem quedat amb el Jaume (el nostre amic de Castelldefels però que viu a Fuerteventura), que ha vingut acompanyat per la Vanessa (la meva padrina) i el seu germà Javier. Hem agafat els cotxes i hem anat fins al pàrquing de la Vallgrassa, des d'allà primer hem anat fins al centre d'interpretació de les arts de la Vallgrassa, i després hem girat cua i hem anat fins a Can Lluçà, on hem pogut saludar a la nostra amiga Maria. 













Podeu trobar la resta de fotos de la nostra sortida al següent àlbum picasa.

Per acabar el retrobament amb el Jaume hem dinat amb ell en un restaurant italià... i jo com no m'he demanat un plat de gnocchi al pesto.