12 d’oct. 2011

Ja tinc foulard... me l'he guanyat!!!!

El passat cap de setmana, 8 i 9 d'octubre, vaig fer la meva primera sortida oficial amb els follets. Ha estat la "Sortida de Passos 2011", a l'alberg Jaume I, de L'Espluga de Francolí (molt a prop del espectacular monestir de Poblet), encara que jo ja havia assistit com acompanyant d'excepció al meu pare en dues ocasions anteriors. Però ara la situació era totalment diferent, les dues sortides anteriors (2009 i 2010) jo no tenia cabuda a la reunió i aquest cop si, com un follet més amb la resta de la seva unitat; i en el nostre cas, esperant ansiosos poder superar la prova i rebre el nostre apreciat foulard.

 En aquesta primera imatge estic al costat del meu amic Lluc,
una estona abans de rebre el foulard...


 Aquí estic superant la prova que
els follets havíem de fer per aconseguir el foulard...

Just acabo de rebre el meu foulard...
de mans de la cap Sílvia Marín

 Un cop acabat els passos, l'Albert (l'altre antic que ens acompanyava)
va explicar-nos que significava 
la cerimònia de Promesa que tindria lloc a continuació

En aquesta foto de tot el grup (on fins i tot surt el pare)
podem comptar (si la vista ens ho permet) fins a 99 escoltes
dels 100 i escaig que formen part de l'AE Grimapamons

Diumenge per la tarda, la mare i la Teguise
ens van venir a recollir

Com és tradicional en acabar una sortida es va cantar "L'Hora dels Adéus", i el pare ho va fer amb la Teguise agafada