27 de set. 2011

Vilatans de Castelldefels, vigileu amb els Follets

Sembla ser que des de fa uns dies hi ha un follet per la nostra vila repartint unes curioses cartes... Aneu amb cura per on trepitgeu i sobretot si veieu que un sobre es mou sol no és per altra cosa que el follet Picarol.

Afortunadament jo he rebut una de les cartes del follet Picarol, doncs ha deixat una carta per a tots els follets de la nova unitat de l'A.E. Grimpamons, i jo ja l'he rebut. Al missatge ens convida a participar el proper dissabte 1 d'octubre en el primer cau de la unitat més petita de l'agrupament. Jo ha estat triat per ser un d'aquests follets i ja conec algun altre follet, però aviat coneixeré a la resta de companys.



Demà dimecres, 28 de setembre, però, hauré d'enfrontar-me a una altra situació. Des de fa uns dies s'ha instal·lat a l'iris del meu ull dret una partícula metàl·lica i cal que me l'extreguin a l'Hospital de Sant Joan de Déu amb una mica d'anestesia.

També vull aprofitar per felicitar a la meva germaneta Teguise que el diumenge va fer 10 mesos.