22 de set. 2011

Repàs dels nostres dies de silenci

Després de les merescudes vacances d'agost sempre hi ha una "paradeta" tècnica del bloc. El motiu és que no donem a l'abast amb tot allò que se'ns ve a sobre i només falta intentar fer un post. Per això ara en fem un de resum d'aquests dies per poder posar-nos al dia.

El dissabte 3 de setembre la Teguise va decidir que la papilla seria més útil i nutritiva com a mascareta que no pas ingerida...




El diumenge 11 de setembre era la Diada Nacional de Catalunya i nosaltres vàrem anar a l'ofrena alternativa, un acte organitzat a banda de l'ajuntament. Just a l'endemà Castelldefels va rebre una nova punyalada. A casa seguim amb els preparatius de la meva propera festa d'aniversari. 


La Teguise em va dir com el Cesk Fabregas:
"Jo pensava que era un senyera..." 




El dimarts 13 de setembre va ser el meu aniversari, i en aquesta ocasió la celebració va ser petit comitè amb la família més propera: iaios, abuelos i tietes. Els regals van ser força sonats, o si més no sonen molt. A banda de d'una pizzeria de plastilina, roba i una suscripció anual a una revista infantil, també han arribat a casa un xilòfon i una guitarra.













El dijous 15 de setembre va ser el dia triat per celebrar-ho amb els meus amics.







El divendres 16 de setembre la darrera celebració, aquest cop amb el meu padrí, el Gabi i la Roser.